چسب اتوکلاو سلامت سازان چیست؟

چسب های زیادی برای مصارف متنوعی روزانه مصرف میشوند ؛ در حوزه های صنعتی ، خانگی ، کشاورزی ، پزشکی ، علمی و … از انواع چسب ها استفاده می گردد.

از جمله چسب های مورد مصرف در صنعت پزشکی ، دندان پزشکی ، آزمایشگاهی و دارو سازی چسب تست استریل اتکلاو می باشد.

این چسب ها شامل کلاسهای مختلفی میشن که از جمله شامل کلاس 1کلاس 2 کلاس 3 کلاس 4 کلاس 5 و کلاس 6 میشوند.

همچنین در تست های اتوکلاو های رو میزی دارای دو مدل پشت چسبدار و ساده می باشند .

اتوکلاو چیست؟

اتوکلاو دستگاهی است مانند دستگاه های عرق گیری با این تفاوت که این دستگاه در اصل برای استریل سازی وسایل قرار داده شده در محفظه آن بوسیله فشار می باشد.

یعنی با استفاده از فشار وارده توسط بخار اشباع شده صد و بیست و یک درجه سلسیوس (121^C) بر محفظه داخلی آن به مدت ده الی بیست دقیقه ( بستگی به حجم بار و محتویات آن ) موجب استریل شدن وسایل قرار داده شده در آن می شود.

موارد مصرف و نحوه استفاده از تست و چسب اتوکلاو چیست؟

تست و چسب اتوکلاو برای آگاهی پیدا کردن و مطمئن شدن از استریلاسیون کامل درون محفظه های اتوکلاو می باشد.

در تست اتوکلاو در کنار کاغذ تست ، دایره رنگی می باشد که در صورت استریل شدن رنگ آن تغیر می کند و با توجه به رنگ دایره نشان می دهد که مرحله استریل شدن به صورت کامل یا ناقص انجام شده است.

در چسب اتوکلاو که مانند چسب های نواری می باشد تشکیل شده است از یک چسب با زمینه سفید یا شیری و خط های مورب آبی یا مشکی کمرنگ که بر روی پک مورد نظر استریل میگذارند که در صورت عمل استریل به صورت کامل توسط اتوکلاو خط های مورب کمرنگ ، پر رنگ ( در بعضی برندها تغیر رنگ نیز مشهود است ) می شود و به وضوح قابل رویت است.

چرا چسب و تست اتوکلاو سلامت سازان را پیشنهاد می کنید؟

جالب است بدانید کارخانه چسب سلامت سازان اولین کارخانه تولیدکننده چسب و تست اوتوکلاو در ایران از دیرباز تا کنون می باشد و در خدمت کادر درمان است .

همچنین دارای بالاترین سطح کیفیت چسب در بین تولید کنندگان این تست های استریل در کشور است و کاملا قابل رقابت با برندهای خارجی میباشد.

همچنین علاوه بر کیفیت این چسب ها نسبت به نمونه های خارجی هزینه پایین تهیه ی آن ، این برند را به یکی از محبوب ترین برند ها در حوزه تولید چسب و تست اتوکلاو تبدیل کرده است.

تست استریل Steam Monitor TPS کلاس 4 بدون چسب سلامت سازان

چرا از این سایت باید این محصول را تهیه کنیم؟

متاسفانه به دلیل محبوبیت ، استقبال بی نظیر ، کیفیت و قیمت مقرون به صرفه موجب ورود سودجویانی به این عرصه گردیده که با تولید محصولات فیک با بسته بندی و به نام همین برند در جهت کسب مال نامشروع موجب ازدیاد چسب های نامرغوب و غیر اصل در بازار با نام سلامت سازان شده اند.

این چسب ها و تست ها کیفیت لازم را ندارند و تست استریل را به درستی نشان نمی دهند.

فروشگاه اینترنتی سلامت سازان با توجه به نماینده فروش این محصول و همینطور ارتباط مستقیم با کارخانه این محصولات ، به شما توصیه میکند که این محصول را فقط از مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز تیهه کنید.

چسب اتکلاو سلامت سازان در کلاس یک هم اکنون در کارتن های 60 عددی عرضه میشود و مابقی کلاس ها در بسته های 250 عددی عرضه میگردد.

 

 

تست استریل Steam Monitor کلاس 6 بدون چسب سلامت سازان

 

 

برای دیدن انواع محصولات سلامت سازان با اصالت و گارانتی معتبر بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *